При роботі над матеріалами модуль, я зробив висновки, про те яким чином можна диференціювати навчальну діяльність учнів при роботі над проектом. Також я з'ясовав, як учні можуть самі спрямовувати себе при диференційованому навчанні.
Для сприяння розвитку їх самостійності вчитель має формувати в учнів самоспрямованість, тобто не лише надавати можливість виконувати самостійну роботу за інструкціями, а і навчати їх ставити власні навчальні цілі, планувати свою власну навчальну траєкторію, планувати, реалізувати та оцінювати свою діяльність відповідно до навчальних цілей. Формування самоспрямованості у навчанні являється однією з основних навичок 21 століття, яка дає можливість учню бути успішним. Учні, які усвідомлюють, як вони навчаються, більш осмислено та упішного виконують поставлені перед ними завдання.
Для сприяння розвитку їх самостійності вчитель має формувати в учнів самоспрямованість, тобто не лише надавати можливість виконувати самостійну роботу за інструкціями, а і навчати їх ставити власні навчальні цілі, планувати свою власну навчальну траєкторію, планувати, реалізувати та оцінювати свою діяльність відповідно до навчальних цілей. Формування самоспрямованості у навчанні являється однією з основних навичок 21 століття, яка дає можливість учню бути успішним. Учні, які усвідомлюють, як вони навчаються, більш осмислено та упішного виконують поставлені перед ними завдання.
Немає коментарів:
Дописати коментар