четвер, 4 лютого 2016 р.

Модуль 9

При роботі над матеріалами модуль, я зробив висновки, про те яким чином можна диференціювати навчальну діяльність учнів при роботі над проектом. Також я з'ясовав, як учні можуть самі спрямовувати себе при диференційованому навчанні.
Для сприяння розвитку їх самостійності вчитель має формувати в учнів самоспрямованість, тобто не лише надавати можливість виконувати самостійну роботу за інструкціями, а і навчати їх ставити власні навчальні цілі, планувати свою власну навчальну траєкторію, планувати, реалізувати та оцінювати свою діяльність відповідно до навчальних цілей. Формування самоспрямованості у навчанні являється однією з основних навичок 21 століття, яка дає можливість учню бути успішним. Учні, які усвідомлюють, як вони навчаються, більш осмислено та упішного виконують поставлені перед ними завдання.

Немає коментарів:

Дописати коментар